لوله بازکنی بلوار فرحزادی

لوله بازکنی بلوار فرحزادی

شاید این پرسش برایتان باشد که مادر چه زمان هایی از روز را در خدمت شما هم همشهریان عزیز باشیم و چه مقدار وقت نیاز است تا ما در محل شما حاضر به خدمت بشویم ؟
ما تامکا به صورت شبانه روزی در کنار شما عزیزان آماده ارایه خدمات بلوار فرحزادی هستیم و هر زمانی که شما مناسب بدانید آمادگی خدمت رسانی را به شما همشهریان را داریم
شاید شما سوالات متعددی را از ما بخواهید که آیا چاه مجددا پر می شود ؟ اگر در دیواره ها و کف آن لجن و لایه های لجن به وجود آمده باشد دوباره پر می شود ؟
ما در موقع تخلیه چاه همه موارد را بررسی می کنیم و اگر که نیازی بود که لایروبی و یا کف تراشی شود حتما به شما مشاوره می دهیم شما خواهید توانست برای دریافت بیشتر و دریافت مشاوره در هر مورد با ما ارتباط برقرار کنید
گرگرفتگی بلوار فرحزادی به خاطر وجود زباله خارجی یا سخت شدن لجن بایستی لوله را توسط هوا باز کنیم
این دستگاه مخزنی دارد که با پمپ کردن هوا ، هوا را درون آن فشرده می شود و عقربه با حرکت روی گیج فشار میزان فشار هوا را نشان می دهد . با نگهداری کامل خروجی ابزار محکم نگه داریم تا به این شکل خطر لگد زدن پدید نیاید اهرم وسیله را رها می کنیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای زیاد انجام و لوله سریعا باز می شود تشخیص شکستگی انواع لوله های آب و فاضلاب با کیفیت تشخیص نم و رطوبت و گازهای نامطلوب منتشر شده از سیستم لوله کشی ساختمان ، نظارت بر سیستم موتور خانه ، ترمیم ایرادات لوله کشی ، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با ابزار ژنراتور با فنرهای متفاوت در سایزهای مختلف بیرون آوردن با ضمانت اشیاء وارد شده به لوله پساب نصب انواع سرویس های بهداشتی ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی توالت ، لوله بازکنی حمام ، رفع گرفتگی لوله حمام ، رفع گرفتگی لوله های سیمانی ، لوله بازکنی لوله های پلی اتیلن با فنر لوله بازکن .

  

دلیل مسدود شدن لوله ها :
بیشتر زمان ها راه آب دستشویی و یا ظرفشویی با گذشت زمان گرفته خواهد شد و آب خوب عبور نمی کند .
هر چند وقت باید توسط سیفون تلمبه بزنید . یا می توانید از مواد لوله بازکن مثل اسید استفاده کنید تا راه آب باز بشود ولی ایراد اینجاست که این مواد امکان دارد باعث اشکال شوند زیرا مواد اسیدی لوله ها رو دچار خوردگی می کنند و یا دچار پوسیدگی می کنن .
کافیست تا لوله آبریز مقداری کهنه باشند یا مقداری دچار پوسیدگی کمی باشه تا با تماس این مواد،مجرا سوراخ شود و فاجعه به بار بیاید .

دلیل گرفتگی لوله ها :
بیشتر زمان ها راه آب دستشویی و یا ظرفشویی به مرور زمان گرفته خواهد شد و آب خوب عبور نمی کند .
هر چند وقت باید با سیفون تلمبه بزنید . یا می توانید از مواد بازکننده مانند اسید استفاده نمایید تا پساب باز بشود ولی اشکال اینجاست که استفاده از این مواد ممکن است باعث ایراد بشوند چونکه اسید لوله ها رو دچار خوردگی می کنند و یا دچار پوسیدگی می کنن .
کافیست تا لوله آبریز مقداری قدیمی باشند یا مقداری دچار پوسیدگی کمی باشه تا با ریختن این مواد،لوله سوراخ شود و حادثه به بار بیاید .

گرگرفتگی بلوار فرحزادی به خاطر وجود آشغال خارجی یا سخت شدن فضولات بایستی لوله را توسط هوا باز کرد
این وسیله مخزنی دارد که با پمپ کردن هوا ، هوا را درون آن انباشته می شود و عقربه با حرکت روی گیج فشار مقدار فشار هوا را نشان می دهد . با مهار کردن کامل خروجی ابزار محکم نگه داریم تا اینگونه خطر لگد زدن پدید نیاید اهرم ابزار را رها می کنیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای زیاد انجام و لوله سریعا باز می شود تشخیص ترکیدگی انواع لوله های آب و پساب با کیفیت تشخیص نم و رطوبت و گازهای نامطلوب منتشر شده از شبکه لوله کشی ساختمان ، نظارت بر سیستم موتور خانه ، مرمت خرابی لوله کشی ، رفع انسداد مجاری فاضلاب توسط دستگاه ژنراتور توسط فنرهای متفاوت در سایزهای مختلف بیرون آوردن تضمین اشیاء وارد شده به لوله فاضلاب نصب انواع سرویس های بهداشتی ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی توالت ، لوله بازکنی حمام ، رفع گرفتگی لوله حمام ، رفع گرفتگی لوله های سیمانی ، لوله بازکنی لوله های چدنی توسط فنر لوله بازکن .

در مواردی که کشش آب به سختی و خیلی به کندی می شود با پمپ کردن معمولی به طریق زیر می توانیم لوله را باز نمود :
۱-انجام کار به این روش است که آب را در ابتدا در کاسه دستشویی و یا کفشویی بازی کنیم و سپس پمپ را با فشار در آن مکان قرار می دهیم نیروی وارده موجب تراکم لاستیک پمپ به درون شترگلو می گردد و به همین دلیل مسدود شدن مجرا مرتفع می شود .
۲- متراکم کردن هوا :
در صورتی که به علت وجود شئ بیرونی یا سفت شدن فضولات باشد باید مجرا را توسط متراکم کردن باد باز کرد این دستگاه مخزنی دارد که با تلمبه نمودن هوا درون آن انباشته خواهد شد و نشانگر با جابجایی بر روی صحفه مدرج میزان فشار هوا را نشان می دهد .
با نگهداری دقیق و کامل سیستم به طوری که خطر پس زدن و اتفاق بوجود نیاید دسته وسیله را خواهیم کشید و عمل پمپ شدن با تولید صدای شدیدی انجام می شود و مجرا بلافاصله باز می گردد .
در صورت لزوم عمل کمپرس باد با وسیله را چندین مرتبه انجام می دهیم تا مجرا مسدود شده باز شود .
یکی دیگر از راه کار این می باشد که با ریختن آب به درون لوله ها و مشاهده عبور سریع ، باز شدن لوله امتحان می شود فنر زنی چنانکه به طریق تراکم نمودن هوا نتوانیم لوله را بازگشایی نماییم ، روش فنر زدن را انجام می دهیم در صورت مسافت محل انسداد با سیفون زیاد است کار فنر زنی با دستگاه خاصی انجام می گیرد این دستگاه نیاز به انرژی الکتریکی دارد .
اگر روش قبل پاسخ گو مناسبی نباشد و باز نشود از روش تراکم هوا نتوانیم لوله را باز کنیم روش فنر زدن را به کار می گیریم قسمت نوک فنر حدودا ۱۰ سانتی متر تز و صاف و از جنس مقاوم است قسمت ابتدایی پیچ ها مخروطی در فنر ، باعث حرکت اشیا به سمت جلو می گردد . عملکرد این دستگاه با صدای وزوز و با چرخش فنر و حرکت آن به سمت جلو گرفتگی را باز می کند .
در این حال با ریختن آب با فشار بسیار زیاد و عبور پرسرعت آن ، کار انجام گرفته را آزمایش می کنیم . امروزه ما از ماشین آلات لوله بازکن جدید که به سرعت عملیات را انجام می دهند و به شکل های مختلف است ، استفاده می شود .

لوله بازکنی بلوار فرحزادی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.