لوله بازکنی بلوار ابوذر

لوله بازکنی بلوار ابوذر

اکثر اوقات مجرای پساب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب خوب رد نمی شود .
پرسنل ما کوشش می کنند که پاسخگوی نیاز شما در تمام شبانه روز در منزل شما سروران باشند . کافی است در هر قسمتی از شهر تهران با تامکا تماس حاصل نمایید تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات و سرویس خوب را بلوار ابوذر ارایه کنیم . پرسنل ما خیلی با مهارت و فنی می باشند به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که هدف ما جلب نظر مثبت شماست .
آیا راهی هست که احتیاجی به لوله بازکنی پیدا نکنیم ؟ در زمان هایی اصلا مقدور نیست ولی در صورتی که کاربری خانه مسکونی باشد می توان با رعایت نکاتی بتوانیم جلوی انسداد لوله را گرفت و دیگر احتیاجی به لوله بازکنی پیدا نکنیم
لحظه مسدود شدن لوله فاضلاب چه کاری را بایستی انجام داد ؟ اگر شما از آن دسته افراد هستید که با مسدود شدن لوله بلوار ابوذر روبرو می شوید می بایست مواردی را برای پیشگیری از مسدود شدن لوله مد نظر بگیرید و موارد زیر کاملا مراعات کنید تا اینگونه شاهد گرفتگی سریع لوله های منزل خود نباشید حتی الامکان از صافی های موجود در بازار تهیه نمایید ودر ورودی مجرای خود قرار دهید و تلاش کنید اکثر مواقع از درپوش مناسب استفاده نمایید و در فواصل زمانی نیز امتحان کنیم که آشغال خیلی بزرگ توان عبور کردن از توری و صافی لوله را نداشته باشید . بعد از شستشو مکان هایی مانند آشپزخانه ، حیاط و پارکینگ و یا … که دارای شن هستند سعی نماییم از ورود آشغال و یا خرده سنگ ها و یا … جلوگیری کنید و پس از اتمام نیز چند لحظه آب را داخل لوله ها قرار بدهید و یا آب را در داخل ظرفی پر کنید و به داخل ظرفی پر کنید این کار باعث این می شود که در درون لوله اگر موادی هم جمع شده باشد تا حدود بسیار زیادی جهت هدایت آنها مفید باشد
ابتدا به نشانه ها لبریز شده چاه اشاره می کنیم سرریز شدن چاه نشانه های زیادی را دارا می باشد که ممکن است یک روز با آن مواجه بشیم و در این مقال بهدلایل و نشانه های آن اشاره می کنیم :
۱-چاه چه مدت هست که تخلیه نشده است ؟
۲-اخیرا آیا بوی بد فاضلاب در ساختمان می پیچد ؟
۳-آیا انسداد توالت پدید آمد ؟
۴-آیا حشرات موزی وجودشان زیادتر ملاحظه می گردد ؟
۵-آیا ترک یا تو رفتگی در دور چاه رخ داده ؟
این نشانه های است که خواهند توانست به شما نشان بدهد که فاضلاب شما پر شده و یا می خواهد پر شود که باید سریعا نسبت به آن توجه نمایید . لازم به ذکر است که چاه فاضلاب در طی سال ها متمادی و با گذشت زمان چاه با فرسودگی روبرو می شود . چاه پساب بهتر می باشد هر چند سال بازدید بشود . تا از حوادث قابل پیشگیری جلوگیری کنیم .  
دلیل بوی نامطلوب که گاهی ممکن است از چاه دستشویی استشمام شود این است که پس از گذشت روزهایی ارگانیسم ها بی هوازی موجود در چاه شروع به تجزیه آن می کنند و در نتیجه این فرآیند ، گازهایی مانند آمونیاک ، متان و هیدروژن سولفوره تولید می شوند . این گازها کم کم از چاه بالا می آیند و بوهای نامطبوعی در فضای سرویس بهداشتی پخش می شود حالا اگر مانعی در سرویس بهداشتی وجود نداشته باشد این گازهای نامطبوع به راحتی باعث بدبو شدن محیط می شوند .

لوله بازکنی در بلوار ابوذر ، به صورت شبانه روزی برطرف کردن انسداد سیفون ، برطرف گرفتگی توالت با قیمت کمتر سریع در کمترین زمان علت انسداد شتر گلو و لوله فاضلاب ها در خانه های نو و قدیمی .
دلیل گرفتن سیفون در ساختمان های نوساز عموما ریخته شدن زباله و یا ماسه و خاک درون مجرا پساب می باشد .
یکی دیگر از علت ها گرفتگی مجرا فاضلاب ها در آپارتمان های نو افتادن اشیا پلاستیکی ، توپ و یا اسباب بازی کودکان در درون لوله است بیشترین دلیل گرفتگی لوله و سیفون در منازل کهنه نداشتن شیب استاندارد می باشد ، از علل دیگر می توان به این موارد اشاره نمود لوله کشی غیر اصولی ریخته شدن روغن مازاد غذا در درون سینک ، ته مانده غذایی که در درون ظرفشویی ریخته می شود کولک لباس ها بستن جرم در داخل مجرا و … می باشد .
بهترین کار های لوله بازکنی و رفع نمودن گرفتگی سیفون و توالت در بلوار ابوذر
بازنمودن سیفون توالت فرنگی با دستگاه کمپرس هوا و بدون استفاده از فنر .
جهت باز نمودن سیفون توالت معمولا از تراکم هوا استفاده می شود زیرا فنر زدن به توالت فرنگی ممکن است که تیرگی فنر به درون سیفون بچسبد و رنگ کاسه را کدر کند .
لوله بازکنی توسط فنرهای طویل و کوتاه برطرف نمودن انسداد توسط ابزار سه نظام با فنرهای فولادی و فنرهای معمولی .

لوله بازکنی در بلوار ابوذر ، به صورت ۲۴ ساعته برطرف نمودن گرفتگی سیفون ، رفع گرفتگی توالت با قیمت کمتر سریع در کمترین زمان علت انسداد سیفون و لوله فاضلاب ها در آپارتمان های نو و قدیمی .
علت گرفتن سیفون در خانه های نوساز معمولا ریختن زباله و یا ماسه و خاک داخل مجرا پساب می باشد .
یکی دیگر از علت ها گرفتگی لوله پساب ها در ساختمان های نو افتادن اشیا پلاستیکی ، توپ و یا اسباب بازی کودکان در درون مجرا می باشد عمده ترین علت انسداد لوله و سیفون در ساختمان های قدیمی عدم شیب استاندارد است ، از علل دیگر می توان به این موارد اشاره نمود لوله کشی غیر استاندارد ریخته شدن روغن اضافی خوراک غذایی در درون ظرفشویی ، باقیمانده غذایی که در داخل ظرفشویی ریخته می شود کولک لباس ها بستن جرم در داخل لوله و … می باشد .
مناسبترین روش های لوله بازکنی و رفع کردن انسداد سیفون و سرویس بهداشتی در بلوار ابوذر
بازکردن شتر گلو توالت با پمپ کمپرس باد و بدون از فنر .
برای باز کردن سیفون توالت فرنگی عمدتا از متراکم کردن باد استفاده می گردد زیرا فنر زدن به توالت فرنگی ممکن است که تیرگی فنر به درون سیفون چسبیده شود و رنگ کاسه را کدر کند .
لوله بازکنی توسط فنرهای طویل و کوتاه رفع نمودن انسداد توسط دستگاه سه نظام با فنرهای فولادی و فنرهای معمولی .

بوی نامطبوع پساب سلامتی کودکان و سالمندان را بیشتر به خطر می اندازد :
گاز سولفید هیدروژن یا گازهای فاضلاب موادی بسیار سمی هستند که از تجزیه پساب داخل چاه فاضلاب ایجاد می کردند گازهای فاضلابی تاثیرات مخرب گسترده ای را دارد در غلظت های کم این گاز باعث بیماری هایی مانند خواب آلودگی ، تحریک چشم ها و سیستم گوارشی می شود
اگر تماس با این گاز ادامه داشته باشد افراد ممکن است دچار مسمویت حاد گردند .
در این وضعیت علاوه بر تحریک سیستم تنفسی ممکن است کاهش ضربان قلب ، کسلی ، بی حالی و عرق سرد هم در اشخاص در اثر تماس با گاز پدید آید

لوله بازکنی بلوار ابوذر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.