تاسیسات و لوله بازکنی در شرق تهران DDTU0768375RIF

 

اگر گرفتگی به دلیل وجود شئ خارجی یا سخت شدن فضولات باید لوله را به وسیله هوا باز کنیم
این دستگاه مخزنی دارد که با پمپ کردن هوا ، هوا را درون آن انباشته می شود و عقربه با حرکت روی گیج فشار مقدار فشار هوا را نشان می دهد . با نگهداری دقیق خروجی دستگاه محکم نگه داریم تا اینگونه خطر پس زدن پدید نیاید اهرم دستگاه را می کشیم و عمل پمپ شدن با تولید صدای شدید انجام و لوله سریعا باز می شود تشخیص شکستگی انواع لوله های آب و پساب با بالا تشخیص نم و رطوبت و گازهای نامطبوع انتشار یافته از سیستم لوله کشی ساختمان ، نظارت بر سیستم موتور خانه ، ترمیم خرابی لوله کشی ، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط دستگاه ژنراتور با فنرهای گوناگون در اندازه های مختلف بیرون آوردن با ضمانت آشغال وارد شده به مجرا فاضلاب نصب انواع سرویس های بهداشتی ، لوله بازکنی آشپزخانه ، لوله بازکنی توالت ، لوله بازکنی حمام ، رفع گرفتگی لوله حمام ، رفع گرفتگی لوله های سیمانی ، لوله بازکنی لوله های چدنی توسط فنر لوله بازکن .   http://aneco.ir 
دلیل گرفتگی لوله ها :
بیشتر مواقع راه آب دستشویی و یا ظرفشویی با گذشت زمان گرفته خواهد شد و آب به راحتی رد نمی شود .
هر از گاهی باید توسط سیفون تلمبه بزنید . یا از مواد لوله بازکن مثل چنته استفاده کنید تا راه آب باز بشود ولی ایراد اینجاست که این مواد امکان دارد باعث اشکال بشوند زیرا مواد اسیدی لوله ها رو می خورند و یا سوراخ می کنن .
کافیه تا لوله آبریز کمی قدیمی باشند یا کمی دچار پوسیدگی کمی باشه تا با ریختن این مواد،لوله سوراخ شود و حادثه به بار بیاید .
لوله بازکنی
لوله بازکنی در اباب ، به صورت 24 ساعته برطرف کردن انسداد سیفون ، برطرف انسداد توالت فرنگی با قیمت کمتر سریع در سریعترین زمان علت گرفتگی سیفون و مجرا پساب ها در آپارتمان های نو و قدیمی .
دلیل گرفتگی سیفون در خانه های جدید عموما ریخته شدن آشغال و یا ماسه و خاک داخل لوله پساب می باشد .
یکی دیگر از علت ها انسداد لوله پساب ها در خانه های جدید افتادن اشیا پلاستیکی ، توپ و یا اسباب بازی بچه ها در داخل مجرا است عمده ترین دلیل گرفتگی لوله و سیفون در ساختمان های قدیمی عدم شیب درست می باشد ، از دلایل دیگر می توان به این موارد اشاره کرد لوله کشی غیر اصولی ریختن چربی اضافی غذا در داخل ظرفشویی ، ته مانده غذایی که در درون ظرفشویی ریخته می شود کولک لباس ها باقی ماندن جرم در داخل لوله و ... می باشد .
بهترین تکنیک های لوله بازکنی و برطرف نمودن گرفتگی سیفون و توالت فرنگی در اباب
بازکردن شتر گلو توالت فرنگی توسط دستگاه کمپرس باد و بدون استفاده از فنر .
جهت باز نمودن سیفون توالت عمدتا از متراکم نمودن باد استفاده می گردد چون فنر زدن به توالت فرنگی ممکن است که سیاهی فنر به داخل سیفون چسبیده شود و رنگ کاسه را تغییر دهد .
لوله بازکنی با فنرهای بلند و کوتاه رفع نمودن انسداد توسط دستگاه سه نظام با فنرهای فولادی و فنرهای معمولی .
باز نمودن لوله های محکم با ابزار روز عدم خرابی و یا قیمت ارزان . رسوب گیری جرم گیری درون مجرا ها تا طول 20 متر با فنر و کمپرس هوا رفع نمودن نم و خیسی برطرف نمودن چکه سقف بدون تخریب توسط خمیر مخصوص و توسط همکاران پر تجربه ما .
لوله بازکنی مجرا های اصلی آپارتمان ها و مجرا های منهول ها با دستگاه بزرگ لوله بازکنی و با فنر دور 24 شستشو داخل لوله و منهول با فشار زیاد آب و متراکم نمودن هوا و پاک کردن درون لوله با دستگاه واتر جت رفع عیب توالت فرنگی و تعمیرات به صورت کلی و جزئی ، تبدیل توالت سنتی به فرنگی و یا تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی
مشخص کردن ترکیدن لوله آب و فاضلاب تخلیه نمودن چاه توسط تانکر های بزرگ و متوسط رسوب گیری توسط نیروی انسانی ، کندن چاه آب و فاضلاب با حداقل کنده کاری ، کشیدن لوله فاضلاب و گذاشتن ونت هوای داخل چاه به بیرون از خانه برای اینکه هوا داخل چاه بهتر خارج گردد اصولا مجرا را تا بالای ساختمان ادامه می دهیم و یا در پاره ای از موارد همان مجرا که راه آب طبقه بالا خانه امتداد دارد استفاده می نماییم لوله پساب که از پشت بام به طرف چاه منحرف گردد عمدتا به دلیل نبود صافی سریعتر کیپ می شود و خاطر اینکه هنگام بارندگی با این مورد مواجه نشیم خوب است که قبل از شروع فصول بارندگی تمام مسیر با وسیله لوله بازکنی بازبینی بشود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.