GHDC3804004JCP تاسیسات و لوله بازکنی در پاسداران

هنگام گرفتگی لوله فاضلاب چه کاری را بایستی انجام داد ؟
در صورتی که شما از افرادی هستید که با گرفتگی لوله درگیر می شوید می بایست نکاتی را برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در نظر بگیرید و تمام این موارد را کاملا رعایت نمایید تا اینگونه شاهد مسدود شدن زودهنگام لوله های محل زندگی خود نباشید در صورت امکان از توری های موجود در بازار تهیه کنید ودر دهانه مجرای خود قرار دهید و سعی کنید اکثر مواقع از توری مناسب بکار بگیرید و هر چند وقت یکبار نیز امتحان کنیم که اشیا درشت توان گذر از در پوش و توری لوله را نداشته باشید .
بعد از شستشو مکان هایی مانند آشپزخانه ، حیاط و پارکینگ و یا ... که دارای شن می باشند سعی نماییم از ورود اشیا و یا خرده سنگ ها و یا ... جلوگیری کنید و پس از اتمام نیز چند لحظه آب را داخل لوله ها بگذارید و یا آب را در درون سطلی پر کرده و به درون سطلی پر کنید این کار موجب می شود که در بین لوله در صورتی که اشیایی هم رسوب کرده باشد تا حدود بسیار زیادی برای هدایت آنها مفید باشد   http://aneco.ir 
مواقعی که نیاز به یک لوله بازکنی داشته باشیم مناسب ترین کار چه می باشد ؟
در زمانی که نیاز به لوله بازکنی داشته باشیم می توانید با دارا بودن شعبات لوله بازکنی در سطح شهر تهران خدمات لوله بازکنی را در کمترین زمان ارایه می دهد بنابراین در زمانی که نیاز به لوله بازکنی داشته باشند می توانند با خدمات لوله بازکنی آبراهه تماس داشته باشند و از خدمات لوله بازکنی در اباب بهره بگیرند خاطر نشان می گردد خدمات لوله بازکنی آبراهه آماده ارایه خدمات به مشتریان محترم در تهران است

بیشتر اوقات لوله فاضلاب ظرفشویی یا دستشویی به مرور مسدود می شود و آب به درستی رد نمی شود .
همکاران ما تلاش می کنند که پاسخگوی نیاز شما در تمام شبانه روز در منازل شما سروران باشند . کافی است در هر نقطه ای از شهر تهران با ما تماس حاصل نمایید تا بتوانیم در سریع ترین زمان خدمات و سرویس خوب را ارایه کنیم . پرسنل ما بسیار با مهارت و فنی می باشند به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که هدف ما کسب نظر مثبت شماست .
در مواردی که رد شدن آب به سختی و خیلی آرام می شود با پمپ کردن معمولی به روش زیر می توانیم لوله را باز نمود :
1-انجام کار به این طریق است که آب را اول در کاسه توالت و یا کفشویی بازی کنیم و سپس پمپ را با فشار در آن محل قرار می دهیم فشار سبب تراکم لاستیک پمپ به داخل سیفون می گردد و به همین دلیل انسداد مجرا مرتفع می شود .
2- تراکم هوا :
در صورتی که به علت بودن شئ بیرونی یا سفت شدن لجن باشد بایستی لوله را توسط تراکم هوا باز نمود این وسیله مخزنی دارد که با تلمبه زدن هوا داخل آن فشرده خواهد شد و عقربه با جابجایی بر روی صحفه مدرج میزان فشردگی هوا را نمایش می دهد .
با نگهداری دقیق و مطمئن سیستم به صورتی که خطر لگد زدن و اتفاق پدید نیاید اهرم وسیله را می کشیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای شدیدی انجام خواهد شد و لوله بلافاصله باز می گردد .
در صورت نیاز کار متراکم کردن باد با وسیله را چند بار انجام خواهیم داد تا مجرا گرفته شده بازگشایی شود .
یکی دیگر از راه کار این می باشد که با ریختن آب به داخل لوله ها و دیدن عبور سریع ، باز شدن لوله امتحان می شود فنر زنی چنانکه به طریق تراکم نمودن هوا نتوانیم لوله را بازگشایی کنیم ، روش فنر زنی را انجام می دهیم در صورت مسافت مکان گرفتگی با شتر گلو زیاد باشد کار فنر زدن با دستگاه خاصی انجام می گیرد این وسیله نیاز به برق دارد .
اگر کارهای پیشین جواب گو مناسبی نباشد و باز نشود از روش کمپرس هوا نتوانیم مجرا را باز کنیم فنر زنی را به کار می گیریم قسمت ابتدایی فنر تقریبا 10 سانتی متر تز و صاف و از مواد مقاوم است قسمت ابتدایی انحنا مخروطی شکل در فنر ، سبب سردادن اجسام به جلو می گردد . کار این دستگاه با صدای وزوز و با چرخش فنر و بازی کردن آن به سمت جلو انسداد را باز می کند .
در این حال با ریختن آب با حجم زیاد و کشش پرسرعت آن ، عمل انجام گرفته را امتحان می کنیم . امروزه ما از ماشین آلات لوله بازکن مدرن که سریعا کار را به سر انجام می رسانند و به شکل های مختلف است ، استفاده می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.